Kövess a Le Facebookon!

Kövess a Le Facebook-on!

Hirdetés

Lumière fivérek

Lumière fivérek
Watch videos at Vodpod and more of my videos

Friss topikok

  • szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: Zidane frank? Milyen frank név az, hogy zinedine? Valami afrikai bevándorló migráns ükunokája leh... (2018.07.15. 15:30) Kis múltidézés
  • pimpalini: @G_Norton: Úgy gondolom, hogy ez a francia csapat zsoldoscsapat. Bennün - tisztelet a kivételnek... (2012.07.02. 10:09) Jobb is
  • szanalmas: Erről a francia csapatról egy dolog fog eszembe jutni az Eb után, hogy semmi nem jut eszembe erről... (2012.06.24. 11:18) Spanyol-francia beharang
  • G_Norton: @beebeer: Az nekem mindegy, hogy vétlen volt-e, vagy sem, ha kapura menő lövésnél akadályozom a la... (2012.06.21. 14:29) Kakashere-pörkölt svéd módra
  • G_Norton: @pimpalini: Most is használták a széleket (Ribery és Ben Arfa nagyon csúnyán lehagyták a védőket),... (2012.06.19. 23:20) Hozni a kötelezőt

Címkék

1 (1) 2011 (1) 2012 (15) 2014 (2) abidal (9) alázás (3) albánia (3) alou diarra (1) anelka (3) anglia (5) arfa (1) barátságos (11) belgium (1) ben (1) benzema (8) ben arfa (4) blanc (30) blaquart (1) bonmot (4) bosznia (8) botrány (3) brazilia (4) bukás (4) canal plus (1) carrasso (1) chile (2) chirac (1) costa rica (1) coubertin (1) csapat (4) csk (2) dal (2) david trezeguet (2) debuchy (2) diaby (1) domenech (29) dtn (1) dugarry (1) duverne (1) eb (11) ecuador (1) edzés (4) edzőmeccs (5) előjáték (12) escalettes (3) evra (7) fehéroroszország (7) felhívás (1) filo (23) fitneszradar (1) fitnesztőzsde (3) flamini (2) fontaine (1) futballminősítő intézet (1) giroud (1) gomis (1) gonalons (1) gourcuff (2) henry (3) hidalgo (1) hírek (22) hogyismondjak (5) horvátország (3) houllier (2) jubileum (1) just (1) keret (2) koscielny (1) kultura (1) kvíz (1) lama (1) lemondás (2) lengyelország (1) léquipe (1) le graet (1) lfp (1) lievremont (1) ligue (1) lista (15) luxemburg (6) malouda (4) marseillaise (1) martin (2) mathieu (1) médiapart (2) megérkezés (8) menez (1) messi (1) mexes (3) mitterand (1) múltidéző (1) naptár (1) nasri (4) németország (3) nene (1) norvégia (2) onesta (2) pénz (4) petit (1) raymond domenech (3) remy (2) revü (14) ribery (1) ribéry (8) románia (5) ruffier (1) sagna (2) sajtáj (7) sarkozy (1) selejtező (11) sevcsenko (1) sorsolás (1) spanyolország (1) statisztika (1) svédország (2) szégyen (1) szeminárium (2) szexbotrány (1) taktika (3) teaser (1) the huffington post (1) thierry henry (3) thuram (1) torres (1) toulalan (1) trezeguet (1) tunézia (2) ukrajna (4) uru fra (19) usa (3) valentin (1) varane (1) vb (2) védelem (1) vereség (2) versenynaptár (2) vieira (1) világranglista (1) zidane (7) Címkefelhő

Puha pöccsel nehéz

2008.06.10. 09:47 - Valuska



Könnyű lenne tanulságokat vonni, mivel csak az van, de ezeket a TV5 kommentátora, Blaise Pascal tegnap már megtette. A teljes kilátástalanság sajnos nem taktikai variáció, üzenjük innen Domenechnek, akinek a legnagyobb húzása az volt a meccsen, hogy lecserélte Anelkát. Benzema lecserélését nem értettük, de ez van.

Sajnos ez a csapat nem jó. Ribéry kicsit szorosabb őrzést kapott, és már meghalt a játékunk, nem volt második opciónk, őt kerestük minden labdával. Néha mutatott is valamit, de ő se sokat. Ne csapjuk be magunkat,

Anelka és Benzema elől semmilyen labdát nem kapott, a félpályáig kellett visszajönniük labdáért. Középpályán csak Ribéry tud szervezni, talán Vieira be tud segíteni valamit, mert ez így kevés.

A védekezésünket nem lehet értékelni, mert alig volt feladatuk, bár Abidal legalább néha fellépett a támadásokhoz.

A legnagyobb baj, hogy az olaszok és a hollandok is sokkal-sokkal jobban játszanak. Ha Del Piero kezdeni fog ellenünk, akkor végünk van. Hiába csalták el mocskos módon a hollandoknak a meccset, ellenünk simán begyűjti mindkét csapat a 3-3 pontot. A legkönnyebb ellenfelet sem sikerült megverni. 5 pont kell a továbbjutáshoz, ehhez egy megvan. A hollandokat és az olaszok közül egyet meg kell verni. A hollandoknak rohadt nagy mázlijuk volt és egy jó bírójuk, az olaszoknak ez meg csak jót tesz.

A nagyképű Domenechnek most van baja elég. Ötlettelen és impotens játékot játszunk (tényleg igazam volt: puha pöccsel nehéz baszni), ha Henry nem tér vissza rögtön, akkor lassan pakolhatnak a srácok. Henry meg csak az Arsenalban tud jól játszani, mert ott Wenger nagy helyet hagyott neki, amit se a Barcában, se a franciáknál nem kap meg.

Mai kérdésünk
: Mit javasoljunk Domenechnek és a csapatnak, hogy legyen esélyünk továbbjutni?

A bejegyzés trackback címe:

https://allezlafrance.blog.hu/api/trackback/id/tr72512566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úrilány 2008.06.10. 11:23:16

tegnap csajokkal azt beszéltük, hogy most lesz igazán érdekes a következő, francia-holland mecccs, bizonyos szempontból talán érdekesebb is, mint majd a francia olasz....

Kula bácsi 2008.06.10. 11:41:44

Dombi Tibit kellett volna honosítani a franciáknak ő elvonná a védőket a Ribéry környezetéből.

lucky74 2008.06.10. 11:46:32

Mit?
Utazzanak haza!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.10. 11:49:57

Ha 1:0 lett volna a hoollandoknak, akkor lehetett volna csalásról beszélni. 3:0-nán csak nevetségessé teszed magad ezzel. Bár ez már akkor megtörtént, amikor ezt a blogot megnyitottad.

szabo 2008.06.10. 11:58:00

A franciák tényleg ötlettelenül játszottak a románok meg jól védekeztek. Jó szervező középpályás nélkül nehéz is jó támadójátékot játszani bunkerfoci ellen. Lőhettek volna talán többet, bár lövőhelyzetig se nagyon jutottak. A holland meccs kapcsán azért megkérdezném tőled láttad-e a meccset vagy fanatikus hollandutáló vagy? A lesgól az lesgól, bár azért csak feküdt ott egy olasz védő akit a kapusa ütött le, de azonkívül a hollandok lefocizták a szintén ötlettelenül támadó olaszokat... szóval azért rohadt nagy mázlit emlegetni kissé elvakult dolog szerintem. Én ezt a Toni gyereket még nem láttam jól játszani nemzetközi porondon (Anelkat sem), a fejére ívelgetés egyébként sem olasz módi sem franci... elég sok a hasonlóság a francia és az olasz csapat támadófoci hibáiban. Abban viszont egyetértek h még ez az olasz csapat is esélyesebbként lép pályára a franciák ellen, ha ugyanezt a teszetoszaságot játszák a franciák. (A hollandok megverik a franciákat az olaszok X -elnek a románokkal és a végén a hollandok hagyják nyerni a románokat:)) )

Kula bácsi 2008.06.10. 12:04:29

RAMBO te ostoba fasz, ha nincs a lesgól, az olaszok nem támadnak ki annyira, és másként alakulhat a meccs, nem?

szabo 2008.06.10. 12:09:36

Kula bácsi: Azt a szöglet kontrát ugyanúgy beszopták volna akkor is ha nincs lesgól... Di Natale akkor is középső védő posztban szerencsétlenkedett volna...

kúrórudi 2008.06.10. 12:14:09

Kula bácsi, a szádból ömlik a kula. Több IQ-val, aminek a hiánya látszik az írásodból, talán fel is fogtad volna, amit Rambo, meg Szabo írt. És amit a jelek szerint a posztolónak sem sikerült felfogni, megérteni. Focit nézni persze segghülyén is lehet, csak ne írj/beszélj róla...

Morgó Muki 2008.06.10. 12:17:00

Szerintem még kár temetni a csapatot. Kétségtelen, ötlettelenek voltak, ám kérdés, az olaszok, vagy a hollandok mit fognak csinálni egy hasonló bunkerfocit játszó románok ellen. Anelka örök kérdés marad. A kérdés meg egyszerű: Miért? Megoldás talán az lett volna, ha "ész nélkül" lövöldöznek kapura, amiből lehetett volna egy kazal szöglet. Aztán azt se értettem, miért a jobb oldalon vezették a támadások 70%-át? Mindenesetre Hollandia ellen nagyon nehéz lesz. Ha nem szereznek pontot, akkor már csomagolhatnak is!

states 2008.06.10. 12:21:24

Legjobb leenne, ha mind a román, mind a francia csapat gyorsan elhúzna az EB-ről, mert még egy ilyen meccset nem akarok látni...

Morgó Muki 2008.06.10. 12:23:27

szabo: Úgy látom, érdekesen összecseng a véleményünk.

Egyébként a szünetben a magyar játékvezető, akit telefonon megkérdeztek, nem azt mondta, hogy jogos a gól? Egyébként ettől függetlenül is jobbak voltak a hollandok, kár erre hivatkozni az olaszoknak szurkolóknak. Én sem mentem fel a franciákat...

Baszkurátor 2008.06.10. 12:29:17

Most olvasták be a szabálykönv ide vonatkozó részét miszter Kula.
A lényeg : Nemlehetett lesen a támadó mert az egyik védő ( Panucci ) elhagyta a játékteret.
czókullak

szabo 2008.06.10. 12:33:59

states: pedig még kettőt fogsz :) Nekem semmi bajom nem volt a meccsel a románok részéről, azt csinálták amit tehettek egy ilyen erős csoportban és ezt fogják tenni a folytatásban is. Szerintem a franciáknak védőt kellett volna áldozniuk és 3 csatárral játszani. A román kontrák azért közelében sincsenek a hollandokénak, ezért a hollandok ellen már nem megjátszható a 3 csatár. A holland első gólról meg még annyit, hogy gól az amit a bíró megad és ne nézzük már amatőröknek az olasz válogatottat, hogy egy "lesgól" miatt bekapnak még kettőt (ami lehetett volna több is). Franciáknál meg be kell vetni Henryt meg Vierát és menni menni menni más taktika itt nincsen:)

Kula bácsi 2008.06.10. 12:35:46

Nem magától hagyta el a játékteret, hanem ütközött a kapussal és megsérült, fostaliga.

szabo 2008.06.10. 12:36:37

Baszkurátor: meg azért sem lehetett lesen mert akkor Materazzi már lerugta volna a partjelző fejét :D

Baszkurátor 2008.06.10. 12:37:45

Valahogy így szól pontosan :

Nem lehet lesen a támadó ha a két utolsó védő közül ( jelen esetben Buffon és Panucci ) közül az egyik elhagyja a játékteret.Én nemláttam a meccset ( majd ma megnézem az ismétlést ) de azt mondták a rádióban, hogy Panucci kint feküdt.

kúrórudi 2008.06.10. 12:38:37

Te kula, attól mert primitív tahó módon reagálsz, még nem lesz igazad. Maximum lejáratod magad. Név nélkül a neten anyázni különben is nagy bátorságra vall. Igazi lúzer lehetsz.

Baszkurátor 2008.06.10. 12:39:26

@ Kula bácsi 2008.06.10. 12:35:46

Ez a jelen esetben teljesen lényegtelen Miszter Szardarab.
A bíró nem fújt, a játékos a játéktéren kívül volt.Ennyi.

Baszkurátor 2008.06.10. 12:40:48

@szabo 2008.06.10. 12:36:37

Na igen :D

kúrórudi 2008.06.10. 12:45:23

Lehet azért vagy ideges és agresszív, mert túlzottan passzol is rád a cím:)
"puha pöccsel nehéz baszni"

antika890 2008.06.10. 12:55:35

Az a szemét fannistelroy ne lópofáskodjon, lesen volt tök mindegy mit ír a szabálykönyv, ha valaki elmegy pisálni, az is védőnek számít kint a slozin? ugyanmár

o 2008.06.10. 13:01:26

Valamit ki kell találni, mert ez így valóban kevés lesz.

Ugyanakkor véleményem szerint az olaszok ki fognak kapni a románoktól.

71Nyul 2008.06.10. 13:04:57

Az olaszok mindenkitől ki fognak kapni.

Darth WaderTM 2008.06.10. 13:05:19

Antika te még kulabácsinál is viccesebb vagy! lesen volt tök mindegy mit ír a szabálykönyv, Lefordítom neked mit írtál: Mivel a fanniszterooyról van szó, tehát les, még ha a foci szabályai szerint amúgy ez nem lenn az. Amúgy Panuccit Buffon kilökte a pályáról, hogy hátha így lest fújnak. Teljesen szabályos gól volt. Amúgy meg a digóknak amúgy sem volt sok közük a meccshez, tehát ez a probléma lényegtelen

hungary1970 2008.06.10. 13:08:00

URAIM!A SZABÁLY EGYÉRTELMŰ!!A VÉDŐ NEM VONHATJA KI MAGÁT ÉS VAGY A JÁTÉKOSTÁRSÁT A JÁTÉKBÓL.EZ EGYÉRTELMÜEN NEM VOLT LES!!!!AZ A KIS PÖCS PANUCCI OLYAN ÖREG,HOGY NEM BÍRT VOLNA GYORSAN FELKELNI. ÍGY INKÁBB FEKVE MARADT!!!!

Leó 2008.06.10. 13:12:16

Remélem anti Te is érzed mekkora marhaság amit írtál. "tök mindegy mit ír a szabálykönyv". Azért ez szép mondat. Gondolom ha bíróság előtt állnál akkor is ezzel védekeznél. "tök mindegy mit ír a Btk". Akármennyire szemét dolognak is tűnik, nem les, tök mindegy, hogy sérült a védő vagy nem, már csak azért is mert a bíró nem mérlegelhet, nincs ideje. Vagy megadja vagy nem. Szabályok szerint meg kellett adnia, megadta. Ennyi. Nem egy tévedése volt, de ez pont nem.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.10. 13:13:35

Kula bácsi:

Az olaszok a második gól után (sőt, inkább Del Piero behozása után) támadtak ki jobban. Hol van az megírva, hogy egy beszedett gól után mindenkinek előre kell menni? Az első gól a 25. percben esett, lett volna bő egy órájuk begyötörni egy nyamvadt gólt! Ehelyett gyorsan beszedtek mégegyet.

Azt se mondta senki az olaszoknak, hogy nem rúghatnak gólt, de a barominagy kitámadás közepette EGYSZER SEM találtak a kapuba. Volt ajtó-ablak ziccerük is, azt se verték be.

A franciáknak Platiniékkal volt az utolsó szimpatikus csapatuk - meg az, amelyik a koreai VB-n rúgott gól nélkül esett ki (mert azok legalább megnevettettek).

szabo 2008.06.10. 13:19:07

Antika: ha valaki elmegy pisálni? :D:D::D Hát nézd ha ezt támadás közben teszi meg úgy, hogy az alapvonalon kisétál akkor az is védőnek számít:D Igaz nem túl jónak. A bíró félbeszakíthatta volna a meccset amikor a Buffon leütötte a védőjét, de nem látta indokoltnak, vagyis keljen fel vagy feküdjön de, ha fekszik az az Ő baja. Ilyen kegyetlen a világ. Az olaszok se sírtak sokat te se vedd nagyon a szívedre.

o 2008.06.10. 13:20:20

A csoport végeredménye:
Hollandia 7
Franciaország 5
Románia 4
Olaszország 0

szabo 2008.06.10. 13:24:43

Szerintem meg: Hollandia 6 Románia 5 Francia v Olasz 4 Francia v Olasz 1 De csak ha szivatnak a Hollandok:D

lápi lidérc 2008.06.10. 13:26:26

Épeszű magyar hogy szurkolhat a franciáknak?
Pláne hogy mondhatja rájuk azt, hogy "mi"?

A románok, mint leggyengébb csapat dumáról meg csak annyit: a tegnap az olaszokat alázó hollandok ELŐTT jutottak be az EB-re.

kúrórudi 2008.06.10. 12:45:23
A mondás ennek konkrétan az ellenkezője: kemény fasszal könnyű baszni.
Puhával egyébként lehet, Fábry többször hangoztatta, hogy 50 éves korodra meg kell tanulnod puha pöccsel baszni.

RAMBO · szolo.blogspot.com 2008.06.10. 13:13:35
"A franciáknak Platiniékkal volt az utolsó szimpatikus csapatuk"
Egyetértek. A mostaniak közül már csak Henryt meg Trezeguet-t (utóbbi úgyis alig játszik a francia válogatottban) kellett volna honosítani egy szimpatikusabb országba :-)

Prf.Gyalogfarkas 2008.06.10. 13:31:21

Semmit nem jelent a két tegnapi meccs. A holland lufi most fel van fújva, majd meglátjuk mire mennek, amikor találkoznak védelemmel is (román és francia), mert lássuk be, az olaszoknak olyan nem volt...
A franciák pedig mindig így kezdenek, aztán vagy felpörögnek, és akkor döntő, vagy nem...
Most van az, hogy még a Hollandok is simán kieshetnek...

o 2008.06.10. 13:33:09

lápikám:

magyar vagyok.
épeszű.
és amióta az eszemet tudom a franciáknak és az angoloknak szurkolok. Sőt szeretem az idióta franciákat, mint embereket.

kérdésem: ha már sajnos a saját hazám nemzeti tizenegyének nem tudok szurkolni világversenyen, miért ne szurkolhatnék bárkinek?

ne is mondd ki, hogy mire gondolsz. szánalom.

szabo 2008.06.10. 13:34:28

Túlzás azért h semmit nem jelent. Egész pontosan annyit jelent, h valaki még hibázhat a 2. körben valaki viszont már nem :)

lápi lidérc 2008.06.10. 13:38:55

o 2008.06.10. 13:33:09

Csak egy szót mondok: Trianon. És nem a hely miatt.
És inkább az a szánalom, amit te művelsz.
(Az épeszűséget meg a franciáknak szurkolás eleve kizárja.)

o 2008.06.10. 13:42:39

Lápi:

Köszönöm, erre gondoltam. :)

De térjünk vissza a focira!

Tökéletesen egyetértek Gyalogfarkassal: nagyon jók a hollandok, de meglátjuk mire mennek a román vagy a francia védelem ellen. Ugyanis az olaszoknak ilyen csapatrészük nem volt.

antika890 2008.06.10. 13:44:50

Nisztelroj akkor is lóképű, ezt tényként közöltem, nem pedig ok-okozati összefüggésként, mint ahogy egyesek azt félreértették. Saját játékosát meg nem vonhatja ki a forgalomból a védő :) szánalom ez a szabály, sajnálom hogy nem vagytok hajlandóak beismerni. Elismerem hogy Panucci talán rájátszott, de ha valóban megsérült volna, teszem azt ott hal meg valaki a pályán kívül, akkor is megadják a gólt. Sántít ez az egész rendszer, csak az nem látja, akinek a látása elég ferde hozzá.

szabo 2008.06.10. 13:47:18

o : Igen az olaszoknak nem volt, viszont a hollandoknak 2 X is elég nem nekik kell támadniuk... a holland védelem meg nem volt rossz.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.10. 13:48:01

A franciáknak nincs vezéregyéniségük. Ribéry nem az. Szerintem világklasszis szélső, vagy támadó középpályás, de nem kimondottan játékszervező. Zidane az volt (vagy Platini).

A hollandokat én se értékelném túl, simán kieshetnek, de ezzel együtt szépen játszottak. Ettől függetlenül kikaphatnak (nagy arányban is) ebben a csoportban bárkitől.

Az olaszoknak tegnap nem jött ki a lépés. Ugyanakkor bárkit képesek megverni ebből a csoportból - nagy arányban is.

Az olasz-francia meccs nagyon érdekes lehet, mert szerintem ott dől el a továbbjutás.Az olaszok lesznek nehezebb helyzetben a sok kapott gól miatt - hacsak nem verik rommá Romániát, mert akkor meg nekik kedvezhet a több rúgott gól. De ha ez utóbbi állás lesz, akkor nem fogunk focit látni azon a meccsen, mert kibekkelik 0:0-ra.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.10. 13:50:05

antika890 2008.06.10. 13:44:50

Ez a szabály azért van, mert egy kipattanó után a védők szépen kilépnének az alapvonalon, és rögtön lesen lenne a teljes csatársor (pl. szögletnél a kapufánál álló játékosok).

o 2008.06.10. 13:55:20

szabo: ebben igazad van, és így megint tudják játszani a mesteri kontrajátékukat. Nem lesz egyszerű.

Ami az olaszokat illeti, fejben kétfelé mehetnek el: vagy felszívják magukat és simán tobábbmennek, vagy blokkolni fogja őket a nagy akarás.

szabo 2008.06.10. 13:56:57

antika: te, hogy döntöttél volna?

Félbeszakítód a támadást? = minden védő ott fog szimulálni ahol nem szégyel. Van egy határ aminél megszakítod, de ezt embere válogatja ez a bíró keményebb szívű volt.

Ha valaki kifut a pályáról akkor az nem számít? = szöglet után a kapufánál álló védők kilépnek a pályáról és már les is.

Lest fújsz a szabályok ellenében?= a hollandok szídnak mint a bokrot + lehet ez volt az utolsó EB meccsed.

Továbbengeded? = gól olaszok kicsit sírnak de a szabályoknak megfelelő gól született és ezt ők is tudták (nem volt heves vita)

Ha Panucci ott halt volna meg lehet, hogy néhányan felvetették volna, hogy meg kellett volna szakítani a játékot, de azért ez elég ritka dolog minden bíró gyanakodna inkább szimulálásra, ha gondolod adj be szabálymódosítást, kiváncsi lennék, hogy kezelnéd az ilyen helyzeteket.

Szerintem a lehető legjobb döntést hozta a bíró egy elég nehéz szituációban és nem egyáltalán nem szurkoltam egyik csapatnak sem csak jó meccset akartam látni.

Prf.Gyalogfarkas 2008.06.10. 14:03:54

A holland védelem is megzavarható, tegnap is, a vége felé, időnként csak keresték a labdát, ha nincs Van de Sar, akkor lehet, hogy x.
Tegnap kijött nekik a lépés, de nem elég rutinosak, megzavarhatóak.
És ne feledjük, Domenech hülye (én se értem, mit keres ott Anelka, vagy miért nincs itt ott Flamini), de a vb-n is összerázta őket, és mentek előre. Szerintem a franciák simán jók a továbbjutásra!

sharpy72hu 2008.06.10. 14:10:27

Kedves Lidérc;

Hát mondjuk a románokkal szemben azért inkább a franciáknak drukkolok. Egyrészt a franciák egy kissé kulturáltabbak a románoknál, másrészt, a románok folyamatosan csesztetnek minket évszázadok óta (most is), a franciák meg megtették velünk ezt egyszer, úgy száz évvel ezelőtt, igaz akkor nagyon. De ezért utáljam a mostani franciákát ???? (egyébként nem vagyok francia drukker, de nem is gyűlölöm őket). Különben meg miért nem győztük le őket 18-ban. Nem ők tehetnek arról, hogy mindig a rossz oldalra álltunk. + tudod van az az öreg római mondás: "Jaj a legyőzötteknek". Sajnos nincs új a nap alatt.

bêla (törölt) 2008.06.10. 14:38:39

csak az a fontos:
gallas - rien ne pass!
ez eddig mukodik :)

tegnap sajnos harmatgyengek voltak; a bbc-kozvetites utan szakerto desailly majdnem elsirta magat, alan hansen meg haza akart menni a 60. percben, csak szoltak neki, hogy meg a vegen ertekelni kell :))

lápi lidérc 2008.06.10. 14:44:03

sharpy72hu 2008.06.10. 14:10:27
Egyszer?
Akkor mondok még egy nevet: Rákóczi.

A franciák évszázadok óta kibasznak a magyarokkal. A románok csak kb. 160 éve próbálnak, és 80 éve sikerül is nekik. Nem elhanyagolható francia segítséggel, ugyanis a trianoni határok leginkább a franciáknak köszönhetők, az angolok és az amcsik nemzetiségi határokat húztak volna (kb. a 30+ évvel később Hitler által húzottakat).
A franciák kulturáltabbak? Miben?
Mi mondjuk azért nem győztük le a franciákat, mert nem harcoltunk ellenük. Azok a németek voltak.

bêla (törölt) 2008.06.10. 14:58:05

naa, ez fociblog. menjetek a szakitosra offolni! :)

szabo 2008.06.10. 15:08:52

Tessék kikerestem neked, h lásd vertünk mi már franciát :D :

NEGYEDDÖNTŐ (1963. dec. 4. - 1964. máj. 27.):
Franciaország - Magyarország 1-3 (0-2) 1964. április 25., Párizs, Colombes stadion, 35.274 néző, vezette: Jonni (olasz) Fran-ciaország: Bernard - Casolari, Artélésa, Chorda, Michelin, Müller, Lech, Bonnel, Combin, Herbin, Cossou. Szövetségi kapitány: Guérin; Magyarország: Szentmihályi - Mátrai, Mészöly, Sárosi, Nagy I., Sipos, Göröcs, Rákosi, Albert, Tichy, Fenyvesi dr. Szövetségi kapitány: Baróti; gól: Cossou (73.), illetve Albert (15.), Tichy (16., 69.)
Magyarország - Franciaország 2-1 (1-1) 1964. máj. 23., Budapest, Népstadion, 70.120 néző, vezette: Lo Bello (olasz) Magyar-ország: Szentmihályi - Mátrai, Mészöly, Sárosi, Nagy I., Sipos, Sándor, Rákosi, Tichy, Bene, Fenyvesi dr. Szövetségi kapitány: Baróti; Francia-ország: Bernard - Casolari, Artélésa, Chorda, Charles, Stako, Lech, Di Nallo, Combin, Bonnel, Rambert. Szövetségi kapitány: Guérin; gól: Sipos (25.), Bene (55.), illetve Combin (2.)
Továbbjutott Magyarország, 5-2-es összesítéssel

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.06.10. 16:02:15

Lápi lidérc: Hadd gratuláljak a kulturált, sporttárgyú hozzászóláshoz. Javasolnék egy szélesebb spektrumú áttekintést, kinek miért ne szurkoljunk címmel!
Franciák, románok ugye megvoltak.
Olaszokkal harcoltunk az 1. vh-ban.
Németek: már szt. István hadakozott velük, jó hogy nem szurkolhatunk nekik.
Osztrákok: Habsburg-elnyomás.
Oroszok: 48 leverése, Szovjet megszállás.
Törökök: 150 éves hódoltság.
épeszű ember nem szurkol a spanyoloknak, egyrészt mert ott is voltak Habsburg uralkodók, másrészt a spanyolnátha miatt.
Kiesnek a csehek a Benes-dekrétumok miatt.
A horvátok ellopták a 3 tengerünk egyikét, a Lengyelek a másikát.
Svájcot és Svédországpot nem szeretjük, mert ők túl jól élnek, azonkívül a svédek cserbenhagyták Erdélyt a 30 éves háborúban.
A görögökre főleg az idősebbek haragudnak joggal, mert nekik még kellett görögöt tanulni a suliban.
A portugálok meg mire fel bitorolják a nemzeti zászlónk színeit?
A hollandok meg lerasszistáztak minket, amikor a Fradi az Ajax ellen játszott a BL-ben, jóhogy nem lehet nekik szurkolni.
Asszem megvolt mind a 16 csapat, és hozzátenném, hogy a VB-ken sem sokkal jobb a helyzet, mert a résztvevők zöme a fenti országok valamelyikének a gyarmata volt egykor.
Úgyhogy hajrá Szíriusz...

kúrórudi 2008.06.12. 14:34:01

Szürke_tapír:)
De kár is foglalkozni ilyen lápi félékkel. Amit ír az épp elég ciki neki. Igazi pöcsfej. Az életben szerencsére egyre jobban kiszorulnak az ilyenek, a net még sajnos elbírja őket.


süti beállítások módosítása