Kövess a Le Facebookon!

Kövess a Le Facebook-on!

Hirdetés

Lumière fivérek

Lumière fivérek
Watch videos at Vodpod and more of my videos

Friss topikok

  • szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: Zidane frank? Milyen frank név az, hogy zinedine? Valami afrikai bevándorló migráns ükunokája leh... (2018.07.15. 15:30) Kis múltidézés
  • pimpalini: @G_Norton: Úgy gondolom, hogy ez a francia csapat zsoldoscsapat. Bennün - tisztelet a kivételnek... (2012.07.02. 10:09) Jobb is
  • szanalmas: Erről a francia csapatról egy dolog fog eszembe jutni az Eb után, hogy semmi nem jut eszembe erről... (2012.06.24. 11:18) Spanyol-francia beharang
  • G_Norton: @beebeer: Az nekem mindegy, hogy vétlen volt-e, vagy sem, ha kapura menő lövésnél akadályozom a la... (2012.06.21. 14:29) Kakashere-pörkölt svéd módra
  • G_Norton: @pimpalini: Most is használták a széleket (Ribery és Ben Arfa nagyon csúnyán lehagyták a védőket),... (2012.06.19. 23:20) Hozni a kötelezőt

Címkék

1 (1) 2011 (1) 2012 (15) 2014 (2) abidal (9) alázás (3) albánia (3) alou diarra (1) anelka (3) anglia (5) arfa (1) barátságos (11) belgium (1) ben (1) benzema (8) ben arfa (4) blanc (30) blaquart (1) bonmot (4) bosznia (8) botrány (3) brazilia (4) bukás (4) canal plus (1) carrasso (1) chile (2) chirac (1) costa rica (1) coubertin (1) csapat (4) csk (2) dal (2) david trezeguet (2) debuchy (2) diaby (1) domenech (29) dtn (1) dugarry (1) duverne (1) eb (11) ecuador (1) edzés (4) edzőmeccs (5) előjáték (12) escalettes (3) evra (7) fehéroroszország (7) felhívás (1) filo (23) fitneszradar (1) fitnesztőzsde (3) flamini (2) fontaine (1) futballminősítő intézet (1) giroud (1) gomis (1) gonalons (1) gourcuff (2) henry (3) hidalgo (1) hírek (22) hogyismondjak (5) horvátország (3) houllier (2) jubileum (1) just (1) keret (2) koscielny (1) kultura (1) kvíz (1) lama (1) lemondás (2) lengyelország (1) léquipe (1) le graet (1) lfp (1) lievremont (1) ligue (1) lista (15) luxemburg (6) malouda (4) marseillaise (1) martin (2) mathieu (1) médiapart (2) megérkezés (8) menez (1) messi (1) mexes (3) mitterand (1) múltidéző (1) naptár (1) nasri (4) németország (3) nene (1) norvégia (2) onesta (2) pénz (4) petit (1) raymond domenech (3) remy (2) revü (14) ribéry (8) ribery (1) románia (5) ruffier (1) sagna (2) sajtáj (7) sarkozy (1) selejtező (11) sevcsenko (1) sorsolás (1) spanyolország (1) statisztika (1) svédország (2) szégyen (1) szeminárium (2) szexbotrány (1) taktika (3) teaser (1) the huffington post (1) thierry henry (3) thuram (1) torres (1) toulalan (1) trezeguet (1) tunézia (2) ukrajna (4) uru fra (19) usa (3) valentin (1) varane (1) vb (2) védelem (1) vereség (2) versenynaptár (2) vieira (1) világranglista (1) zidane (7) Címkefelhő

Domenech: Balszerencsések voltunk

2008.06.14. 00:01 - Valuska

Nagyon fájó vereség ez, hiszen mindig is a védelmünk volt az erősségünk. Ettől függetlenül többször balszerencsések voltunk, de amíg mi hibáztunk sorsdöntő szituációkban, addig riválisunk nem. A probléma az, hogy nem voltunk elég hatékonyak és minden egyes alkalommal, amikor felálltunk a padlóról, akkor rúgtak gólt, ez végzett velünk. Domenech nyilatkozata a meccs után.
A védelmünk volt az erősségünk? Mikor? Az tény, hogy erősebb a védelmünk, mint a támadósorunk, amiben megfordult a Hollandia elleni meccsen mindenki, aki arra járt. Még a nézők közül is többen beálltak, mert annyira gyámoltalanul játszottunk (itt a közvetítés).

Minden alkalommal, hogy felálltunk a padlóról - ez vajon mit jelenthet? Jó volt egy vitatható 11-es szituáció, de azt még én sem fújtam volna be, szánalmas lenne ebbe kapaszkodni, ahogy iszonyatosan ciki, hogy Henry gólja után kaptunk egy sokkal szebbet Robbentől. Ez végzett velünk? Elmondom, mi végzett velünk: csak a szerencsétlen Ribéry volt képes bármi kreativitást vinni a játékba, senki más, még a nagy sztárunk, Henry is úgy mozgott, mint akinek nincs kedve ehhez az egészhez. Volt egy elfutása és a gólja, ennyi.



A hollandok játszanak a románokkal, ikszre jók lesznek. A franciák az olaszokkal egy izgalmas nullnullával eldöntik, ki jusson tovább. Az olaszok ellen egy nagyon nagy sanszunk van, hogy a bírók mindennel őket sújtják, ma is milyen kamu tizenegyest fújtak be ellenük, illetve milyen gólt nem adtak meg?



De a legnagyobb baj, hogy Domenechnek ötlete sincs, hogyan kellene jétszatni ezt a csapatot, a csapatot meg nem izgatja ez az EB. A mai pofon sem volt szerintem elég. Remélem, Párizsban a feje tetejére állítják az Eiffel-tornyot.

A bejegyzés trackback címe:

https://allezlafrance.blog.hu/api/trackback/id/tr98519451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harleytom 2008.06.14. 01:22:09

A Domenech-szobor hasonlat nekem furcsa volt, mert az jutott eszembe, hogy a szobrokat leszarják a galambok! És bizony a holland "galambok" megtették a magukét!

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.06.14. 01:36:31

sajnos így van. szánalmas volt a válogatott, nem érdemlünk továbbjutást, a védelmünk szintén szánalmas, az meg leginkább, hogy a meccs után henrynak mosolyra állt a szája.

azért még reménykedem a továbbjutásban, ha érdemtelenül, ha nem...


...allez les bleus

Harleytom 2008.06.14. 01:47:33

az lehet a baj, hogy Henry így is, úgy is megkapja a pénzét, és azért mosolyog...

de a remény az élet örök mozgató rugója...

Harleytom 2008.06.14. 02:14:13

Mindenesetre a holland csapat nagyon szépen játszott, öröm volt nézni őket! Megérdemelten győztek, és komolyan mondom, le a kalappal! Drukkolok nekik, remélem ők lesznek a bajnokok!

vernarancs 2008.06.14. 02:56:41

Forza holland! Ez nem foci volt amit ezek a csigazabalok nyujtottak.

Mike36 2008.06.14. 03:04:43

Ha a hollandok rendesek lesznek, a románok jutnak tovább, és akkor pápá olaszok, franciák

oirasor · http://oirasor 2008.06.14. 04:27:47

Azt nehéz megjosolni ,hogy milyen kezdőcsapatot küld fel hollandia,de ebben a szériában amiben vannak a második soruk is nyerni tud.A franciák ne sirjanak a 11-es miatt mert amit lőttek az meg les volt.

balu 2008.06.14. 04:32:41

:) Ti mit néztetek? A hollandok 100% -ban kihasználták a lehetőségeiket. De szinte nem is volt náluk a labda. Tényleg csak balszerencsések voltak a franciák.
De a focit ugye gólra játszák. Ilyen értelemben megérdemelten nyertek a hollandok.
Na de szép játék? Szép gól az volt az igaz. De piszok nagy szerencséjük volt.

Garry 2008.06.14. 05:04:48

Balu, Te szoktál focit nézni? Definiáld kérlek, akkor, hogy mi a szép játék Neked, ha nem ez.

Baszkurátor 2008.06.14. 05:57:23

balu a rákosborzasztó - űrgyűrűfütty , NB28-as meccsről beszélt ...

fátum 2008.06.14. 06:16:20

Henry 2 éve a brazilok ellen is csak egy gólra volt jó. Akkor az elég volt, most nem. Ennyi.

Laci · http://Milejszeg 2008.06.14. 06:25:09

Azért az is megér majd egy misét, ha előfordul az (sansz van rá), hogy a legjobb nyolcban nem lesz ott, Franciaország, Olaszország, Németország és Anglia. Ez se sűrűn fordult elő az elmúlt 40 év világversenyein.

morgo 2008.06.14. 07:16:55

Kiváncsi vagyok lehet-e egy EB három hetében végig ilyen formában játszani. Vagy a hollandok a döntőbe már nem jutnak majd be?

goumideaumineaux 2008.06.14. 07:59:17

Ha a hollandok magukkal vszik a románokat, akkor megérdemlik, hogy a görögöket kapják a negyeddöntőben. Klassz kis antifoci lenne a döntőbe jutásért a görög-román meccs.
Ha hollandok 3-0-ra verik a románokat és az olasz-francia 0-0, akkor ki jut tovább? Lesz 3 csapat 4 ponttal 1-4-es gólkülönbséggel.

MistaGee 2008.06.14. 08:14:22

Olyankor az úgynevezett UEFA-mérleg dönt. A legutóbbi világverseny+a selejtezőkön rúgott gólok és játszott meccsek aránya. Valószínűleg az az olaszoknak kedvez.

Dolby 2008.06.14. 08:48:33

Balu!

Teljesen ledöbbentem a kommenteden... félve kérdezem: láttál már közelről focilabdát???
Az, hogy a hollandok fantasztikusan játszottak (a franciák meg sehogy) tény! De mondok neked egy példát, hogy megértsd... a spanyol bajnokságban legtöbbet a Barcelonanal volt a labda... és ugye, hogy milyen sokra mentek vele? :)
Megmondom őszintén, hogy nekem jobban tetszik az, mikor egy csapatnál kevesebbet van a labda, de akkor legalább TÁMADNAK ÉS GÓLÓKAT RÚGNAK, mint egy olyan csapat játéka(?) akik képesek eltüntetni a labdát a középpálya és a védelem között! A hetvenes évek óta játszik hollandia ilyen stílusban, az a neve, hogy TOTÁLIS FUTBALL

Morro 2008.06.14. 08:52:33

gou a felvetésed nem rossz csak nem négy hanem 2
Egyébként végre egy olyan meccs ahol a gólra játszó csapat nyer és nem az antifutball. Gratula Hollandia

esclave de boulot 2008.06.14. 08:59:21

Basszus, hogy a TF1 studiojaban az osszes ujsagiro karorvendo mosollyal ult es ugy fikazta a sajat nemzeti valogatottjukat....Nem ertem en a franciakat...Szerintem is kivaloak a hollandok, de tudtommal nem nagyon szokott az a csapat vilagversenyt nyerni aki rogton igy kezd (lasd Anglia, Portugalia, Spanyolorszag).

eSeM 2008.06.14. 09:16:34

Balu,
Öcsém, te milyen meccset néztél ? Egyébként a narancssárgák voltak a hollandok, ha nem vetted volna észre. Mellesleg a hollandok birtokolták többet a labdát 52 % - 48 % arányban (www.euro2008.uefa.com/tournament/matches/match=300694/statistics/summary.html)

eSeM

Szilu 2008.06.14. 09:17:02

a sorrend megallapitasa:
1 pontok szama
2 golarany egymas ellen
3 rugott golok szama egymas ellen
4 golkulonbseg a csoportban
5 rugott golok a csoportban
6 Ha a kerdeses 2 csapat egymas ellen jatszik az utolso meccsen, akkor tenyleg vannak 11-es rugasok:-))))
7 UEFA allando
8 Fair play pontok a csoportmeccseken
9 sorsolas
Jelenleg 3-0 es 0-0-nal
-franciak kiesnek (nincs egymas kozt rugott goluk)
-olaszok kiesnek (11-es gol)

Szilu 2008.06.14. 09:18:15

javitas:
nem az olaszok esnek ki, hanem a romanok, mert az UEFA allandojukkisebb

Szilu 2008.06.14. 09:19:57

"Azért az is megér majd egy misét, ha előfordul az (sansz van rá), hogy a legjobb nyolcban nem lesz ott, Franciaország, Olaszország, Németország és Anglia"
Azert az is meger egy miset, hogy Anglia mennyire nem ert el semmi eredmenyt 30 eve:-)

helogelo 2008.06.14. 09:24:34

Nagyon bízom benne, hogy a hollandok lendülete kitart tovább is, s hogy a kieséses szakaszban nem törik bele a bicskájuk egy antifutballt játszó csapatra... Ugye emlékszünk négy évvel ezelőttre? A csehek játszották a totális futballt - a cseh-holland volt pl. az utóbbi évek egyik legemlékezetesebb mérkőzése (0:2 --> 3:2). A csehek vertek mindenkit, lettek, németek, hollandok, dánok, majd érkezett egy jöttment görög csapat, aki kibekkelte őket, s egy nyomorúságos ezüstgóllal a döntőbe jutottak - a többit meg tudjuk...

Scala 2008.06.14. 09:28:08

Tényleg ez zajlott a studio TF1-ben?!
Háát, ők is látják, amit látnak, kár szépíteni!

Amit hiányoltam a kommentjeitekből:
szerintem a tegnap esti meccs egy higgadt, okos, rafkós, stílusos edző (Van Basten) és egy buta alak összecsapása volt.
Taktika, taktika ellen, ennél nem több.
Lehet, hog yZidane-nak nem kellett elmagyarázni mélyebben mire gondol Domenech, de ezeknek a játékosoknak ennyi nem volt elég + elsikálni/elszabni/béna, csapatidegen játékot játszatni az első félidőben, oltári nagy luxus.

Ha engem kérdeztek, ezért mosolygott Henry...
Remélem száműzik valami szigetre Domenechet (pl: Szent Heléna)!

Valuska, ez az angol magániskolás Domenech nyakkendő és öltöny mi a fene? Ha bárki tud valami közelebbit, feltétlenül ossza meg + engem az is érdekelne, ki tervezte a válogatott öltönyét (olaszoké pl. D&G), ennyi maradt, divat és pret-a-porter; a foci nem megy az idén! ;-)

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.06.14. 09:41:18

valaki nézzen már rá, h milyen képaláírások vannak a holland-francia meccset elemző írásban. tele van hibával (sagnol=gallas / coupet=van der sar)

dorian 2008.06.14. 10:07:03

Fajo vereseget konyvelhetunk ma el. a holandok megnyerik az eb-t...........................

Peppone Botazzi 2008.06.14. 10:08:30

4-1 ez már kicsit több mint balszerencse. Semmit nem mutattak, ocsmány játék. Nem fognak hiányozni az biztos. Bár a francia szurkolók ezt máshogy látják, de objektíven nézve annyi helyük van ott mint nekünk...

Yep 2008.06.14. 10:12:04

Azért az is érdekes, hogy nem találtak Európából(!) 11 játékost a "francia" válogatottba, bár nagy nehezen találtam 3-at, aki esélyes.
Nem vok rasszista, de nem az afrikai és egyéb egzotikus gyarmatokról kéne sztem feltölteni egy EB-re a "nemzeti" válogatottat... Hollandia végre leszokott erről, s íme! :)

Viva Oranje! 2008.06.14. 10:17:55

A francia sportriportereknek igaza van.
Mert legbelül pontosan tudják a nagy igazságot.
A csupa bevándorlóból álló csapat nem nemzeti érzelmű, leszarja az EB-t, nem teszi oda magát. Szerencsétlen Ribéry teljesen magára hagyatva küzdött, hajtott, majd beleszakadt, senki nem segített volna neki.
Domenech legnagyobb hibája nem az, hogy fogalma sincs hogyan kell egy csapatot vezetni, mert a képzett játékosok maguktól is tudnák mit kell csinálni. Csak nem akarják. Domenech legnagyobb hibája hogy nem francia válogatottat rakott össze, hanem egy Afrika kupa all star csapatot.
Ahol fekák a főnökök és nem egy Blanc meg Barthez meg (régebben) Platini, ott ez lesz a csapatból.
Az újságírók (akik mind fehérek) ezt halál pontosan tudják.
Egyebeket lásd az előző napi poszt hozzászólásaiban.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.06.14. 11:09:20

így van! mit álltassák magukat, ahogy mi szoktuk.

röhögtek, mert elegük van abból, hogy domenech egy smegmaszájú. mexes-t be kellett volna állítani, vagy gallas vagy thuram helyére, clerc nem értem miért nem lehet kezdő, 36évesekkel van tele a hátvédsor, az hogy govou nem játszott az első meccsen még eltom nézni, de hogy henry sem, mert szögezzük le az análka-benzema csatársornál sokkal jpbb, ez a befa gomis gyerek olyan lassú, hogy százezerszer jobban megérné nasrit előretolni két csatár mögé, vagy akár harmadik csatárnak! miért nem frey véd???? nem beszéltem evráról a hátvédsorban és squillaciról, szóval ezt a francia válogatottat én is bevezettem volna a negyeddöntőben, köszönjük lilam és köszönjük vincent,

domenech, te meg szarjál sünt!

allez les bleus

Áhoy 2008.06.14. 11:11:47

Az első gól után azt kértem, alázzák porog ezt a szánalmas bevándorló feka-válogatottat. Megkapták. Örülök :)

shuwy 2008.06.14. 11:13:30

A franciák EB- nyújtott produkciója egy nagy nulla, ezt szerintem senki sem vitathatja. Ez a "nemzeti" válogatott vita azért kicsit húzós. Ha megnézitek a 98-as, vagy a 2000 tornákon nyert csapatukat akkor kb ugyanennyi külföldről származó játékosuk volt, és a szörnyű az hogy sokan most is itt vannak, pedig már otthon kéne pihengetniük, ők már nem bírnak egy évadot végigjátszani sem, nemhogy egy EB-t. Nyugdíjasok játszanak azokon a posztokon, ahol nem kéne: Gallas, Thuram, Sagnol, Makelele,Henry stb.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.06.14. 11:19:28

mondjuk pont willy sagnol-lal tegnap nekem semmi bajom nincs, aztán meg mutassatok egy válogatottat, ahol nincs bevándorló, vag yhonosított....

...ez a foci! a játék, nem a bőrszín, kedves ahoy.

egyébként thuram, makalele, henry, abidal, anelka, gallas, domenech, ez kéne a távozók listájának lenni!

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.06.14. 11:34:33

Tőlem is maximálisan távol áll a rasszizmus, de tényleg szánalmas, hogy a franciák egy afrikai csapatot neveztek maguk helyett...

OK, máshol is van bevándorló meg honosított, de nem úgy néz ki a kezdő 11, hogy 4 fehér ember van benne összesen némi jóindulattal...

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.06.14. 11:38:39

jó először is leszögezem, hogy a francia válogatott nem jó.

de ne kezdjünk el ezen 'némi jóindulattal' se beszélni, abidalnak, meg gallas-nak, meg thuramnak is van francia felmenője ezért szerepelhet a francia válogatottban, a gyarmatosítási politikát a toriblog.blog.hu -n tessék ostorozni, ma már mindenhol ez megy, annyi hogy fekák a franciáknál, de a lengyeleket egy lengyel verte meg, a törököknek egy török rúgott gólt....

....ha nem ez európa, akkor mi????

madbalee 2008.06.14. 11:47:04

Miyen már, hogy elméletben ebből a csoportból akár 2 ponttal is tovább lehet jutni.:)

Scala 2008.06.14. 13:00:51

Domenech inkompetens, nem olyan rossz alapanyag ezek a fiúk, csak
1. jó taktikát kellett volna kitalálni
2. azt erre a csapatra "szabni", alakítani, felmérni a korlátokat, előnyökat stb.
3. többet kellett volna magyarázni nekik, hogy mi a teendő. Mert nem tudják maguktól.
Ez a "nem igazán francia és nem érzi magáénak a tornát" hozzászólás nekem nem áll össze.
A végeredmény viszont siralmas, groteszk és valahol tényleg nevettető.

Viszont már napok óta szeretném tudni, hol van Gibril Cissé?!

Scala 2008.06.14. 13:06:38

Nos akkor kijavítanám az ostoba Szent-Helénát magyarra, ugyanis helyesen Szent-Ilona...

Nos, ott a helye Raymond Domenechnek. Lesz ideje magába szállni, zöld teát kortyolgatni, és kitanulni valami szakmát ;-)

úrilány 2008.06.14. 13:06:54

haha, mecs alatt elaludtam, és volt egy vágybeteljesítő álmom az 1:1- ről
mondjuk nem tudom, mi ez a mániám, hogy ebben a csoportban x-eket akarok csak látni....

flimo13 2008.06.14. 14:50:59

Szerintem nem viszik magukkal a románokat, nem akarják megkönnyíteni a spanyolok negyeddöntőjét. Legalábbis én ezt tenném.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.06.14. 15:31:17

mindenesetre, ha nem játszanak győzelemre, oda az a z ábránd, hogy mennyire jó ez a holland válogatott, mert ez a fapapucs hatot is tud ruházni lobontéknak....

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.06.14. 17:04:19

na tessék, domenech sem vár továbbjutást, akkor én mit várjak....

Lezuzius 2008.06.14. 18:31:30

- a hollandok a romanok mogott vegeztek a selejtezo csoportban
- nem hiszem hogy Herny penre gondolna barmilyen meccs alatt/utan, akkor mar reg lemondta volna a valogatottsagot (le is mondta az eb utantol)
- kb itt is azt erzem mint a Capello elotti angol valogatottrol: keptelenseg hogy ennyi jo jatekosbol ne lehessen egy jo csapatot osszerakni
- a ket vedekezo kozeppalyas miatt (marmint taktikai felallas) kaptak ki / jatszottak dontetlent az eddigi ket meccsen
- ha a B holland csapat jatszik a romanok ellen a sok bizonyitani akaro jatekos miatt es a jo kispad miatt az sem lefutott meccs. Bar lehet VanBasten nem akar osszefutni a olasz/francia csapattal a kesobiekkben

balu 2008.06.14. 18:51:21

Ok a holland drukkerek elfogultak. Csak szerencséjük volt a hollandoknak. Akár a lotto 5-öst megnyerhették volna. A franciáknak egész meccs alatt helyzetük volt, balszerencséjükre nem jött össze egyik sem. Persze ennyi helyzetet kihagyni nemcsak balszerencse. Viszont a hollandoknak csak mákjuk volt.

papercut 2008.06.15. 02:38:49

Annyire bírom, hogy itt senki se rasszista csak nem bírja a fekákat...

Fátum:Henry 3 gólt lőtt a VB-n egyet-egyet Dél-Koreának, Togónak és a Braziloknak... csak a tények kedvéért.

Egyébkén tmeg nem hinném, hogy a feka-fehér aránynak bármi köze lenne, ahhoz hogy miért eredménytelen a csapat. Clichy, Sagna, Trezeguet sem az, azok közül akiknek ott kéne lenni. Az a gond, hogy taktikailag nincs összerakva a gárda, ugyanazt akarják játszani mint 2 éva csak akkor volt (még) egy Zidane, aki összefogja a csapatot. Ma erre nem képes senki, főleg, hogy Riberytől ezt úgy várja el mindneki, hogy közben jobbszélsőt játszatnak vele...Minden variációs lehetőséget kicsinált Domenech azzal, hogy nem vitt cserembeket: például: az abszolút formán kívül játszó Malouda helyett simán beférne Ben Arfa, Sagna lényegesen jobb mint Sagnol, és az előre játékot is jobban segítené, a középpályára motornak Flamoney, Viera meléé, aki háulról irányíthatná a játékot. ÉS igen kell 2 jó formában lévő csatár akik életükben márr játszottak együtt... ilyen nálunk most nincs.. hát igen talán nem az Eb előtt 1 hónappal kelett volan beépíteni az emberet a csapatba..De rendben fogadjuk el ez van nem fértek be.. de akkor meg mi a jó életért nem játszik Diarra, aki lényegesen támadóbb felfogásban játszik, mint Makelele? Melette a Chelseaben ott van Essien aki fut, és Lampard aki lő így ott 34 évesen is megakaszthatja az ellenfél támadásait. De erre csak akkor érdemes bazírozni, ha nekünk is van saját focink, amit nem pont ezzel ölünk meg. Henryt meg lehet békén hagyni. Nincs formában de az hogy ne akarna az nem igaz. Bármikor eldönt egy meccset ha arról van szó, lásd olasz meccs!

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.06.15. 09:40:17

henry meg govou már igen sokat játszott együtt, persze válogatott szinten, de akkor is. én mindenképpen benn hagynám govou-t, henry-t meg ez a focinak nevezett izé nem nagyon érdekli, nasri-t vagy irányítónak vagy hátravont csatárnak raknám be, attól függ persze, hogy ribéry hol keni, thuram, gallas csere, sagnol jól játszott, helyükre squillaci, clerc, abidal maradhat, makalele és malouda szerintem jól végezték a dolgukat mind a két meccsek, de igazából

zidane kéne.

szóval domenech helyébe az olaszok ellen felraknék a pályára egy teljesen új csapatot, mondjuk ezt a befa gyereket soha nem hívnám be treze vagy cissé mennyivel jobb lenne, bele se gondolok, anelka-t száműzni, örökre....

...dehát nem én vagyok domenech. szerencsére.


süti beállítások módosítása